نكته سلامت؛

آشنایی با مواد خوراكی كه فیبر مصرفی را می افزایند

آشنایی با مواد خوراكی كه فیبر مصرفی را می افزایند مین فود: محققان سفارش می كنند برپایه سن و جنسیت، هر فرد باید بین ۲۱ تا ۳۸ گرم در روز فیبر مصرف كند.



به گزارش مین فود به نقل از مهر، فیبر كه از موادغذایی گیاهی بدست می اید، دارای فواید متعددی برای سلامت همچون كمك به هضم غذا، كمك به احساس سیری طولانی تر و كمك به كنترل زیاده خوری است.
محققان برای تامین میزان فیبر موردنیاز بدن، دستورالعمل های زیر را سفارش می كنند:
- حداقل دو فنجان میوه و دوونیم فنجان سبزیجات در روز مصرف كنید.
- به جای نان سفید تصفیه شده، نان سبوس دار و به جای برنج سفید، برنج قهوه ای استفاده كنید.
- به غذاهایتان سبوس گندم اضافه كنید.
- هر روز نصف فنجان لوبیا پخته نظیر لوبیا سفید، لوبیا قرمز، لوبیاچیتی، لوبیا سیاه، یا لوبیا چشم بلبلی مصرف كنید.

1397/05/08
22:53:40
5.0 / 5
25
تگهای خبر: غذا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
مین فود - رژیم غذایی minfood
minfood.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مین فود محفوظ است

مین فود

مین فود یا غذای کمتر: رژیم غذایی