توصیه محققان؛

تغییر الگوی تغذیه با افزایش سن

تغییر الگوی تغذیه با افزایش سن به گزارش مین فود با افزایش سن، افراد باید تغذیه خویش را تغییر دهند تا اطمینان یابند مقدار كالری، ویتامین و مواد معدنی مناسب سن شان را دریافت نموده اند.



به گزارش مین فود به نقل از مهر، به قول محققان، نیازی نیست افراد مسن رژیم غذایی همانند نوجوانان داشته باشند. موسسه ملی پیری آمریكا نكات زیر را به افراد مسن سفارش می كند:
- در طول روز آب بنوشید. با افزایش سن، حس تشنگی از بین می رود. مصرف نوشیدنی های حاوی نمك یا قند افزودنی را محدود نمایید.
- به حجم غذای تان توجه داشته باشید، گاهی اوقات یك پرس غذا در رستوران دو وعده غذای یك فرد سالمند است.
- انواع سبزیجات با رنگ های مختلف مصرف كنید تا مطمئن شوید كه بهترین ویتامین ها و مواد معدنی را دریافت كرده اید.
- به سلامت لثه و دندان هایتان توجه داشته باشید. مشكلات دندانی می تواند خوردن میوه، سبزیجات و گوشت را برایتان دشوار كند.
- ادویه ها وگیاهان دارویی مصرف كنید. با افزایش سن یا به خاطر مصرف برخی داروها، طعم بعضی غذاها كمی نامطلوب می گردد. غذایتان را با ادویه ها دلچسب كنید.
- از مصرف غذاهای پرخطر نظیر شیر پاستوریزه نشده پرهیز كنید.
- با پزشك تان در مورد نیاز به مصرف مكمل ها مشورت كنید.
 

1396/08/22
21:15:21
5.0 / 5
155
تگهای خبر: سبزیجات , غذا , رژیم غذایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
مین فود - رژیم غذایی minfood
minfood.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مین فود محفوظ است

مین فود

مین فود یا غذای کمتر: رژیم غذایی