مواد خوراكی كاهش دهنده التهاب را بشناسید

نكته سلامت؛

مواد خوراكی كاهش دهنده التهاب را بشناسید مین فود: بگفته محققان خیلی از بیماری های اصلی، از بیماری قلبی گرفته تا آرتروز، با التهاب مزمن مرتبط هستند.


به گزارش مین فود به نقل از مهر، التهاب به صورت حاد یا مزمن در بدن بروز می كند و برای جلوگیری از آن و ممانعت از بروز مشكلات جدی تر باید عوامل آنرا شناخت و با آنها مقابله نمود، چون این التهاب به مرور بدن را در معرض ابتلاء به بیماری هایی مانند دیابت، بیماری های قلبی، آلزایمر، آرتروز و غیره قرار می دهد. برای كاهش روند التهاب در بدن اهتمام كنید مواد غذایی از قبیل كربوهیدرات های تصفیه شده مانند نان سفید یا شیرینی را از رژیم غذایی خود حذف كنید. چیپس و دیگر مواد سرخ شده، نوشابه و دیگر نوشیدنی های شیرین شده با شكر، گوشت قرمز و گوشت های فرآوری شده، مارگارین و غیره باز در این دسته قرار می گیرند. مواد غذایی ناسالم به افزایش وزن كه خود عامل خطر افزایش التهاب در بدن است، كمك می نماید. محققان دانشكده پزشكی هاروارد عنوان می كنند گنجاندن مواد خوراكی ضدالتهابی در رژیم غذایی می تواند سبب كاهش ریسك ابتلاء به برخی بیماری ها شود. محققان گنجاندن مواد خوراكی زیر را در یك رژیم غذایی ضدالتهابی سفارش می كنند: -گوجه فرنگی - روغن زیتون. - مغزیجات آجیلی. - ماهی های چرب نظیر سالمون و تون. - سبزیجات پهن برگ نظیر اسفناج و كلم پیچ.

1398/01/14
23:47:25
5.0 / 5
19
تگهای خبر: بیمار , بیماری , پزشك , خوراكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
مین فود - رژیم غذایی minfood

اطلاعات



مین فود

مین فود یا غذای کمتر: رژیم غذایی

تماس با ما

روشهای تماس با مین فود از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی است
minfood.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مین فود محفوظ است