۱۹۰ سامانه جامع رسیدگی به شكایات در حوزه سلامت مین فود: مدیركل بازرسی، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت بهداشت اعلام نمود كه قبل از این سامانه های رسیدگی به شكایات در حوزه های بهداشت، درمان و دارو به صورت پراكنده بودند، اما هم اكنون همه این موارد در سامانه 190 ادغام شده است. به گزارش مین فود به نقل از ایسنا، دکتر محمد حسین حیدری با اشاره به وضعیت سامانه های رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، اظهار داشت: سامانه ۱۹۰ تحت پوشش مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت فعالیت می کند و بعنوان نخستین نقطه ای است که مردم می توانند با سامانه پاسخگویی به شکایات ارتباط داشته باشند و سوالات، انتقادات، شکایات و پیشنهادات شان را در حوزه های اورژانس، بهداشت، درمان، مسائل دارویی، تعرفه خدمات سلامت و در نهایت بوسیله داخلی شماره شش در حوزه کرونا مطرح کنند و با کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و طی هفت روز هفته ارتباط برقرار کنند. وی اضافه کرد: قبل از این سامانه های هر حوزه به صورت پراکنده بودند. بعنوان مثال سامانه ۱۴۹۰ در حوزه غذا و دارو، ۱۵۹۰ در حوزه اورژانس و درمان و ۱۶۹۰ هم در حوزه بهداشت اقدام می کرد، اما همه این موارد در سامانه ۱۹۰ ادغام شد. البته باتوجه به تغییراتی که در سامانه اتفاق افتاد، آن شماره های پراکنده را لغو کردیم و آنرا اطلاع رسانی کردیم، اما باز هم پیگیری می نماییم تا شرایطی مهیا شود تا اگر مردم تمایل داشتند از آن شماره ها هم استفاده کنند، بتوانیم لینک را برقرار نماییم. حیدری با اعلان اینکه کال سنتر (مرکز تماس) وزارت بهداشت به سبب ایجاد سامانه جدید، تغییر کرده است و بنا بر این سایر شماره ها حذف شدند و شماره ۱۹۰ بعنوان سامانه واحد پاسخگویی به شکایات اقدام می کند. با این وجود همین امروز پیگیری می نماییم تا بتوانیم به صورت موقت استفاده از سایر شماره ها را هم داشته باشیم تا زمانیکه اطلاع رسانی بیشتری اتفاق افتد و مردم عادت کنند تا با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند و بتوانند از خدمات این سامانه استفاده کنند. وی با اعلان اینکه مردم می توانند برای ارائه شکایات و طرح مشکلات شان در حوزه سلامت با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند، اظهار داشت: وقتی با شماره ۱۹۰ تماس می گیرند، می توانند با پیش شماره هایی که اعلام می شود به حوزه مورد نظرشان متصل شوند؛ بطوریکه پیش شماره یک مربوط به اورژانس، دو مربوط به بهداشت، سه به درمان، چهار حوزه دارویی و داروهای کمیاب، پنج خدمات تعرفه سلامت در حوزه پرداختی به بیمارستان ها و... و در نهایت شش برای بیان مشکلات در حوزه کرونا است که مردم می توانند مسائل شان را مطرح کنند و ما حداکثر ظرف ۷۲ ساعت به آنها پاسخ می دهیم. منبع: مین فود 1399/02/11 21:12:06 5.0 از 5 3017 تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , خدمات این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط برخورد قاطع با موازی کاری در سیستم سلامت روند نگران کننده چاقی در کودکان و نوجوانان شیوع ۱۱ درصدی آسم در کودکان و نوجوانان اخطار در رابطه با مصرف روغن های سنتی نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۲ دوستان مین فود آموزشگاه خیاطی انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو ست قالب گیری دندان شرکت صنعتی سخت پوشش طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم کفش طبی ، کمربند طبی ، قوزبند طبی پربیننده ترین ها سازمان غذا و دارو اسامی محصولات خوراکی بدون مجوز را اعلام کرد رانندگان مصرف غذاهای پرچرب و سنگین را در مسافرت محدود کنند The Art of Documentation Reimagined by Fake-Sample شرح آخرین شرایط بازار شیر خشک پربحث ترین ها برخورد قاطع با موازی کاری در سیستم سلامت روند نگران کننده چاقی در کودکان و نوجوانان شیوع ۱۱ درصدی آسم در کودکان و نوجوانان اخطار در رابطه با مصرف روغن های سنتی جدیدترین ها برخورد قاطع با موازی کاری در سیستم سلامت روند نگران کننده چاقی در کودکان و نوجوانان شیوع ۱۱ درصدی آسم در کودکان و نوجوانان اخطار در رابطه با مصرف روغن های سنتی نظر کارشناسی سازمان غذا و دارو در واردات لحاظ شود واکنش سازمان غذا و دارو به آشفته بازار شیرخشک سلامت غذا نباید قربانی منافع اقتصادی شود رونمایی از ۳ محصول دانش بنیان حوزه سلامت در اینوتکس ۲۰۲۵ بازگشت شیر مدرسه از سال تحصیلی آینده راه اندازی پالایشگاه ملی پلاسما در دستور کار تگها بیمار بیماری بهداشت آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی