۱۹۰ سامانه جامع رسیدگی به شكایات در حوزه سلامت

۱۹۰ سامانه جامع رسیدگی به شكایات در حوزه سلامت مین فود: مدیركل بازرسی، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت بهداشت اعلام نمود كه قبل از این سامانه های رسیدگی به شكایات در حوزه های بهداشت، درمان و دارو به صورت پراكنده بودند، اما هم اكنون همه این موارد در سامانه 190 ادغام شده است.



به گزارش مین فود به نقل از ایسنا، دکتر محمد حسین حیدری با اشاره به وضعیت سامانه های رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، اظهار داشت: سامانه ۱۹۰ تحت پوشش مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت فعالیت می کند و بعنوان نخستین نقطه ای است که مردم می توانند با سامانه پاسخگویی به شکایات ارتباط داشته باشند و سوالات، انتقادات، شکایات و پیشنهادات شان را در حوزه های اورژانس، بهداشت، درمان، مسائل دارویی، تعرفه خدمات سلامت و در نهایت بوسیله داخلی شماره شش در حوزه کرونا مطرح کنند و با کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و طی هفت روز هفته ارتباط برقرار کنند.

وی اضافه کرد: قبل از این سامانه های هر حوزه به صورت پراکنده بودند. بعنوان مثال سامانه ۱۴۹۰ در حوزه غذا و دارو، ۱۵۹۰ در حوزه اورژانس و درمان و ۱۶۹۰ هم در حوزه بهداشت اقدام می کرد، اما همه این موارد در سامانه ۱۹۰ ادغام شد. البته باتوجه به تغییراتی که در سامانه اتفاق افتاد، آن شماره های پراکنده را لغو کردیم و آنرا اطلاع رسانی کردیم، اما باز هم پیگیری می نماییم تا شرایطی مهیا شود تا اگر مردم تمایل داشتند از آن شماره ها هم استفاده کنند، بتوانیم لینک را برقرار نماییم.

حیدری با اعلان اینکه کال سنتر (مرکز تماس) وزارت بهداشت به سبب ایجاد سامانه جدید، تغییر کرده است و بنا بر این سایر شماره ها حذف شدند و شماره ۱۹۰ بعنوان سامانه واحد پاسخگویی به شکایات اقدام می کند. با این وجود همین امروز پیگیری می نماییم تا بتوانیم به صورت موقت استفاده از سایر شماره ها را هم داشته باشیم تا زمانیکه اطلاع رسانی بیشتری اتفاق افتد و مردم عادت کنند تا با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند و بتوانند از خدمات این سامانه استفاده کنند.

وی با اعلان اینکه مردم می توانند برای ارائه شکایات و طرح مشکلات شان در حوزه سلامت با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند، اظهار داشت: وقتی با شماره ۱۹۰ تماس می گیرند، می توانند با پیش شماره هایی که اعلام می شود به حوزه مورد نظرشان متصل شوند؛ بطوریکه پیش شماره یک مربوط به اورژانس، دو مربوط به بهداشت، سه به درمان، چهار حوزه دارویی و داروهای کمیاب، پنج خدمات تعرفه سلامت در حوزه پرداختی به بیمارستان ها و... و در نهایت شش برای بیان مشکلات در حوزه کرونا است که مردم می توانند مسائل شان را مطرح کنند و ما حداکثر ظرف ۷۲ ساعت به آنها پاسخ می دهیم.





منبع:

1399/02/11
21:12:06
5.0 / 5
2278
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
مین فود - رژیم غذایی minfood

اطلاعات



مین فود

مین فود یا غذای کمتر: رژیم غذایی

تماس با ما

روشهای تماس با مین فود از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی است
minfood.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مین فود محفوظ است