نوشیدن الکل به صورت قابل توجهی خطر مرگ زودهنگام را زیاد می کند محققان كانادایی می گویند؛ به گزارش مین فود، محققان گزارش می دهند که نوشیدن الکل به صورت قابل توجهی خطر مرگ زودهنگام را زیاد می کند. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از هلث دی نیوز، محققان گزارش می دهند که سه واحد نوشیدنی الکلی یا بیشتر در روز به صورت قابل توجهی خطر مرگ زودهنگام را زیاد می کند. برای این تجزیه و تحلیل، محققان ۱۰۷ مطالعه را ارزیابی کردند که رابطه بین مصرف الکل و مرگ را ارزیابی کرده بودند. این مطالعات شامل نزدیک به ۵ میلیون شرکت کننده از کشورهای مختلف بود. «تیم استاکول»، محقق ارشد از دانشگاه ویکتوریا در بریتیش کلمبیا کانادا، اظهار داشت: «این یک مرور کلی از خیلی از مطالعات واقعاً بد است. در این مطالعات، سوگیری های زیادی وجود دارد، و تحلیل ما این مورد را نشان داده است.» محققان دریافتند خطر مرگ، در بین افرادی که روزانه ۲۵ تا ۴۴ گرم الکل، یعنی حدود سه نوشیدنی، می نوشند، به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت. نتایج نشان داد که خطر مرگ به صورت قابل توجهی برای افرادی که ۴۵ گرم یا بیشتر الکل در روز می نوشیدند، افزایش خواهد یافت. بیشترین خطر در بین افرادی بود که ۶۵ گرم یا بیشتر الکل در روز یا بیشتر از چهار نوشیدنی مصرف می کردند. خطر مرگ آنها حدود ۳۵ درصد بیشتر از افرادی بود که گاه به گاه الکل مصرف می کردند. منبع: مین فود 1402/01/23 13:08:08 5.0 از 5 676 تگهای خبر: نوشیدنی این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ایجاد کم آبی در بدن در اثر نوشیدن چای به علاوه فیلم ۱۰ نکته مهم برای مراقبت از پوست در زمستان آموزش باریستا تهران با مدرک باریستا قهوه و چای سبز باعث افزایش طول عمر دیابتی ها می شود نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی