نوشیدن قهوه با كاهش خطر نارسایی قلبی هم راه است انجمن قلب امریكا اعلام كرد؛ بررسی سه مطالعه بزرگ در مورد بیماری قلبی نشان میدهد که نوشیدن یک فنجان قهوه کافئین دار یا بیشتر با کاهش ریسک نارسایی قلبی مرتبط می باشد. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از ساینس دیلی، نوشیدن قهوه بدون کافئین چنین فایده ای ندارد و حتی ممکنست با افزایش خطر نارسایی قلبی ارتباط داشته باشد. با این حال پژوهشگران عنوان می کنند هنوز نمی توان با قاطعیت اظهار داشت که افزایش مصرف قهوه همانند ترک سیگار، کاهش وزن یا ورزش کردن برای حفظ سلامت قلب مفید می باشد. «دیوید کائو»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه کلورادو، در این زمینه می گوید: «درحالیکه سیگار کشیدن، سن و فشارخون بالا از مهم ترین شاخصهای پرخطر بیماری قلبی هستند، شاخصهای پرخطر شناسایی نشده بیماری قلبی همچنان وجود دارند.» محققان در این مطالعه، داده های سه تحقیق بزرگ شامل بیش از ۲۱ هزار آمریکایی را که حداقل ۱۰ سال تحت نظر بودند مورد بررسی قرار دادند. نتایج تحقیق نشان داد در هر سه مطالعه، در افرادی که یک فنجان یا بیشتر قهوه کافئین دار مصرف کرده بودند کاهش بلندمدت خطر نارسایی قلبی مشاهده شد. همچنین ریسک نارسایی قلبی در طول چندین دهه به ازای نوشیدن هر فنجان قهوه در روز، ۵ تا ۱۲ درصد کاهش پیدا می کند. نتایج نشان داد خطر نارسایی قلبی در مورد افرادی که یک فنجان قهوه در روز می نوشیدند تغییری نداشت، اما در افرادی که حداقل ۲ فنجان در روز قهوه می نوشیدند حدود ۳۰ درصد کمتر بود. 1399/11/30 18:18:51 0.0 از 5 1754 تگهای خبر: بیمار , بیماری , سلامت , قهوه این مطلب مین فود مفید بود؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی