پروبیوتیک ها قادر به بهبود عملکرد شناختی هستند یافته محققان چینی؛ مین فود: نتایج یک متاآنالیز نشان میدهد که مکمل های پروبیوتیک ممکنست عملکرد شناختی را در افراد دارای اختلال شناختی خفیف بهبود بخشند. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از مدیکال نیوز، تعدادی از مطالعات اشاره می کنند که پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها ممکنست ابتلاء به تعدادی از بیماریهای عصبی را کاهش دهند. اما داده های محدودی در مورد تأثیرات این مواد مغذی بر انسان های مبتلا به آلزایمر یا اختلال شناختی خفیف وجود دارد. محققان دانشگاه جیانگ نان چین دریافتند درمان با پروبیوتیک ها در مراحل اولیه بیماری آلزایمر می تواند سبب بهبود عملکرد شناختی شده و روند پیشرفت بیماری را به تعویق اندازد. پری بیوتیک ها گروهی از مواد مغذی هستند که رشد میکروبیوتای روده را تشویق می کنند. سین بیوتیک ها تلفیقی از پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها هستند. این تیم تحقیق چندین پایگاه داده را برای ۲۹۴ مطالعه ای که بین سالهای ۱۹۸۴ و اوایل سال ۲۰۲۱ در مورد افراد مبتلا به آلزایمر یا اختلال شناختی خفیف انتشار یافته بود، بررسی کردند. محققان دریافتند که مکمل های پروبیوتیک عملکرد شناختی را در شرکت کنندگان مبتلا به اختلال خفیف شناختی بهبود می بخشد. با این وجود، نتایج برای شرکت کنندگان مبتلا به بیماری آلزایمر خیلی چشم گیر نبود. همچنین مشخص شد مکمل پروبیوتیک ساختار و ترکیب میکروبیوم های مدفوع را در افراد مبتلا به آلزایمر تغییر داد. منبع: مین فود 1400/10/15 20:49:43 5.0 از 5 737 تگهای خبر: بیمار , بیماری , درمان این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۳ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی