وضعیت بیمارستان ها در مناطق سیل زده در گفت وگو با مین فود اعلام شد به گزارش مین فود رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و خدمات تعالی بالینی وزارت بهداشت وضعیت بیمارستان های مناطق سیل زده و نحوه ارائه ی خدمت به سیل زدگان را شرح داد. دکتر حسن واعظی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت بیمارستان ها در مناطق سیل زده کشور، اظهار داشت: خوشبختانه در بیمارستان ها آبگرفتگی ناشی از سیل یا چالش های اینچنینی نداشته ایم. چند مورد نشتی جزئی داشتیم که رفع شده و خدا را شکر آبگرفتگی عمده نداشته ایم.وی با اعلان اینکه در بیمارستان های مناطق سیل زده خسارت عمده ای نداشته ایم، اضافه کرد: بطور معمول پس از حادثه و بلایا یا حوادث جوی، گزارشات را جمع آوری کرده و بحث تعداد بیماری که به آنها خدمات ارائه دادیم یا اگر صدمه ای به تجهیزات مان رسیده باشد را پس از حادثه جمع آوری و اعلام می نماییم.وی درباره ارائه خدمت به سیل زدگان نیز اظهار داشت: ارائه خدمت به مردم سیل زده بدون قید و شرط و بصورت رایگان در بیمارستان ها و مراکز درمانی استانهای سیل زده در حال انجام می باشد که بطور معمول گزارش جمع بندی آنرا بعدا اعلام می نماییم. باتوجه به این که همچنان بارش ها را در کشور شاهدیم و ظاهرا سازمان هواشناسی هشدارش را در سطح قرمز نگه داشته و بطور معمول بعد از آن که پروسه بحران تمام می شود، گزارش جمع بندی را اعلام می نماییم. هم اکنون هم در کشور بیمارستانی نداریم که از زنجیره خدمت خارج شده باشد و بیمارستان ها درحال ارائه خدمت هستند.واعظی افزود: عمدتا خدماتی که به سیل زدگان ارائه شده، مربوط به تروما بوده است. در عین حال مراجعاتی را به سبب گزش هم داشته ایم، اما عمده مراجعات مربوط به تروما مانند شکستگی، ضرب دیدگی، ضربه به سر و اندام ها، و... است. همین طور مراجعاتی به سبب آلودگی مسیر گوارش و بحث بیماریهای عفونی است که پس از ۷۲ ساعت خودشان را نشان می دهند.وی اظهار داشت: بطور معمول در حوادث اینچنینی حادثه دیدگان از طرف هلال احمر یا اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل می شوند و بطور معمول درمان در محل بصورت حداقل است و برای ارزیابی کامل پزشکی، لطمه دیدگان را به بیمارستان منتقل می کنند.واعظی درباره وضعیت اشغال تخت و بستری های کرونائی در استانهای سیل زده نیز اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه بستری بیماران کرونائی در استانهای سیل زده مشکلی نداریم. در عین حال خدا را شکر تعداد بستری در این موج کرونا، نسبت به پیک های قبلی آنقدر افزایش نیافته است. منبع: minfood.ir 1401/05/08 13:12:17 5.0 از 5 659 تگهای خبر: آب , بهداشت , بیمار , بیمارستان این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم ارزیابی حلال مکمل ها فقط محدود به ماده مؤثره نیست دلایل نابینایی چیست؟ به علاوه فیلم تغذیه نوزادان با تخم مرغ می تواند خطر آلرژی را کم کند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۵ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها مهلت مجدد ثبت نام آزمون های سمپاد و نمونه دولتی تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد قیمت دلار و یورو مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۵ دستورالعمل جدید نرخ های مصوب مکمل و شیرخشک ابلاغ گردید نوسان دمای بدن تهدیدی جدی برای ارگان های حیاتی پربحث ترین ها آغاز نام نویسی کتاب های پایه های ورودی از امروز آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم ارزیابی حلال مکمل ها فقط محدود به ماده مؤثره نیست تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان جدیدترین ها آغاز نام نویسی کتاب های پایه های ورودی از امروز آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم ارزیابی حلال مکمل ها فقط محدود به ماده مؤثره نیست تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان هوش مصنوعی در علوم انسانی با دوره های کوتاه مدت شروع می شود دلایل نابینایی چیست؟ به علاوه فیلم ویتامین C کلید سلامت مغز در دوران پیری تغذیه نوزادان با تخم مرغ می تواند خطر آلرژی را کم کند صدور الکترونیک پروانه های غذایی شرایط نگهداری شیرخشک در انبارهای دارویی ابلاغ گردید تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی