مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی از تامین اجتماعی به زودی تسویه می شود معاون وزیر بهداشت: مین فود: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تسویه مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی کشور از سازمان تامین اجتماعی تا پایان شهریور ماه آگاهی داد و بر لزوم نظارت جدی معاونین توسعه دانشگاه ها بر نحوه هزینه کرد این منابع تاکید کرد. به گزارش مین فود به نقل از ایسنا، مهندس طاهر موهبتی در وبینار معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور با تمرکز بر بررسی روند پرداخت مطالبات از سازمان تامین اجتماعی، اظهار نمود: در مرحله نخست مبلغ ۱۴.۸ همت و طی دو هفته بعد نیز بخش دیگری از این مطالبات پرداخت خواهد شد که مجموعاً حدود ۴۳ همت است؛ که امیدواریم تسویه شود. وی ادامه داد: انتظار می رود دانشگاه ها، در اولین فرصت و بعد از دریافت مبالغ، نسبت به پرداخت مطالبات پرسنلی اقدام نمایند. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه یکی از اشکالات جدی بیمارستان ها تاخیر سازمان های بیمه ای در پرداخت مطالبات دانشگاه ها می باشد که بطور طبیعی این مهم نیز موجب تاخیر مطالبات پرسنلی و شرکتهای دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی شده است با این حال در ماه های اخیر با پیگیری های مستمر، ۷۰ همت از بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی در چارچوب اوراق پرداخت شده که از این مقدار، حدود ۴۳ همت متناسب با اسناد ارایه شده برای پرداخت بدهی های سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه های علوم پزشکی اختصاص می یابد. وی با تاکید بر لزوم نظارت کافی معاونین توسعه دانشگاه ها بر فرایندهای مالی اشاره کرد: حداقل ۵۰ درصد از منابع دریافتی باید به مطالبات پرسنلی، حدود ۳۵ درصد به حوزه دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی و ۱۵ درصد مابقی به سایر بدهی ها اختصاص پیدا کند. موهبتی همین طور خاطرنشان کرد: از آغاز مهرماه باید کارانه مدیریتی همزمان با کارانه پرسنلی پرداخت گردد همین طور تصریح کرد از شروع پروژه های جدید تا زمان ساماندهی مالی خودداری شود. به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی ضمن اشاره به ضرورت مدیریت هوشمند منابع و هزینه ها اظهار داشت: در شرایط فعلی باید از روش های نوین و علمی مدیریت بهره گرفت. کمیته های منطقی سازی هزینه ها در دانشگاه ها باید فعال شوند، بر اداره بیمارستان ها نظارت دقیق تری صورت گیرد و مدیران خلاق، دلسوز و متعهدی که در راه بهره وری و خلق منابع ارزش افزوده و مدیریت منابع گام برمی دارند، در اولویت همکاری باشند. منبع: minfood.ir 1404/08/08 12:05:11 5.0 از 5 261 تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , پزشك این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم ارزیابی حلال مکمل ها فقط محدود به ماده مؤثره نیست دلایل نابینایی چیست؟ به علاوه فیلم ویتامین C کلید سلامت مغز در دوران پیری نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها مهلت مجدد ثبت نام آزمون های سمپاد و نمونه دولتی تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد قیمت دلار و یورو مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۵ دستورالعمل جدید نرخ های مصوب مکمل و شیرخشک ابلاغ گردید نوسان دمای بدن تهدیدی جدی برای ارگان های حیاتی پربحث ترین ها آغاز نام نویسی کتاب های پایه های ورودی از امروز آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم ارزیابی حلال مکمل ها فقط محدود به ماده مؤثره نیست تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان جدیدترین ها آغاز نام نویسی کتاب های پایه های ورودی از امروز آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم ارزیابی حلال مکمل ها فقط محدود به ماده مؤثره نیست تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان هوش مصنوعی در علوم انسانی با دوره های کوتاه مدت شروع می شود دلایل نابینایی چیست؟ به علاوه فیلم ویتامین C کلید سلامت مغز در دوران پیری تغذیه نوزادان با تخم مرغ می تواند خطر آلرژی را کم کند صدور الکترونیک پروانه های غذایی شرایط نگهداری شیرخشک در انبارهای دارویی ابلاغ گردید تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی