برادر شهید با اهدای عضو به چهار نفر زندگی بخشید

برادر شهید با اهدای عضو به چهار نفر زندگی بخشید مین فود: همدان- مسئول تیم فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشكی همدان تصریح كرد: برادر یك شهید كه در سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود با اهدای عضو به چهار تن حیات دوباره بخشید.


دكتر مجید حمیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان كرد: هفته جاری یك مرد حدود 44 ساله هنگام تردد با موتورسیكلت در راه روستایی كبودرآهنگ، به خاطر تاریكی هوا با تلی از خاك برخورد كرد.
وی اضافه كرد: فرد مجروح به بیمارستان بعثت همدان منتقل شده و به دلیل خونریزی شدید مغزی، تلاش ها برای نجات وی از مرگ مغزی بی نتیجه ماند.
مسئول تیم فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشكی همدان تصریح كرد: این مورد با استفاده از تیم پزشكی به خانواده بیمار اطلاع رسانی شده و از آنها خواسته شد برای اهدای عضو این فرد رضایت دهند.
حمیدی افزود: بعد از رضایت اعضای این خانواده، بیمار مرگ مغزی به بیمارستان سینا تهران منتقل شده و مورد عمل جراحی قرار گرفت.
وی بیان كرد: 2 كلیه، قلب و كبد این بیمار به افراد نیازمند پیوند عضو اهدا و همینطور از بافت های كوچك بدن (نسوج) این فرد برای پیوند بهره گرفته شد.
حمیدی توضیح داد: نسوج بیمار از بدن برداشته شده و بعد از فراهم آوری به افراد دارای معلولیت نظیر قرنیه چشم، كوتاهی استخوان، غضروف و پوست پیوند زده می گردد.
11 همدانی از ابتدای امسال تابحال 40 عضو بدن خویش را اهدا كردند.
7526/2090


1397/05/25
21:15:09
5.0 از 5
4547
تگهای خبر: بیمار , پزشك
این مطلب مین فود مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
مین فود - رژیم غذایی minfood

اطلاعات



مین فود

مین فود یا غذای کمتر: رژیم غذایی

تماس با ما

روشهای تماس با مین فود از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی است
minfood.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مین فود محفوظ است