معاون تحقیقات وزیر بهداشت، نایب رئیس كمیته ملی مدیریت سرطان شد مین فود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی طی حكمی دكتر ملك زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت را بعنوان نایب رییس كمیته ملی مدیریت سرطان منصوب نمود. به گزارش مین فود به نقل از ایسنا، در حكم دكتر سعید نمكی خطاب به دكتر ملك زاده آمده است: «نظر به اهمیت سرطان بعنوان طیفی از بیماری های گسترده، افزایش به روز آن در ضمن سال های آینده و اثرات اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن و با عنایت به ارتقای ساختاری اداره سرطان و تشكیل "دبیرخانه ملی مدیریت سرطان" (نامه شماره 954/700 مورخ 12/3/1398) و مطابق پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و منابع (نامه شماره 2052/212 مورخ 2/11/1396) از جنابعالی بعنوان نایب رییس كمیته ملی مدیریت سرطان انتظار می رود به منظور مدیریت هماهنگ و یكپارچه این بیماری در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اقدامات زیر را با هماهنگی معاونت های ذیربط و در جهت اجرای "برنامه ملی مدیریت سرطان" (مطابق سند پیوست) در دستور كار قرار دهید. 1- به منظور تسریع در فرایندهای مدیریتی، افزایش اثربخشی تصمیم ها و هم افزایی اقدامات معاونت های مختلف، "دبیرخانه ملی مدیریت سرطان"، سیاستگذاری، راهبری و اجرای "برنامه ملی مدیریت سرطان" و وظایف و اختیارات معاونت های مختلف را در این زمینه و زیر نظر معاون مربوطه برعهده خواهد داشت. 2- تامین اعتبار و بودجه مورد نیاز برنامه ها، تامین فضای فیزیكی، تنظیم تشكیلات اداری و تامین نیروی انسانی (با استفاده از پست های اداره سرطان و دیگر پست های سازمانی موجود خصوصاً در معاونت های بهداشت، درمان و تحقیقات و فناوری) بر عهده معاونت توسعه مدیریت و منابع خواهد بود. در همین زمینه لازم است معاونت های بهداشت، درمان و تحقیقات و فناوری، نیروی انسانی موجود را در اختیار دبیرخانه قرار دهند. 3- به جز فرایندهای مدیریتی و برنامه ریزی معمول كه توسط "دبیرخانه ملی مدیریت سرطان" و با هماهنگی مستقیم با معاونین مربوطه صورت می گیرد، "كمیته راهبری" برنامه ملی مدیریت سرطان با حضور معاونان بهداشت، درمان، توسعه مدیریت و منابع، نایب رییس كمیته ملی و رئیس دبیرخانه (دبیر كمیته ملی مدیریت سرطان) هر یك تا دو ماه تشكیل و گزارش آن به اینجانب اعلام گردد. دعوت سایر معاونان برمبنای نیاز و موضوعات مطروحه در جلسات كمیته راهبری و توسط دبیرخانه صورت گیرد. 4- به منظور ارائه گزارش پیشرفت و استفاده از نظرات سایر معاونان و اعضای "كمیته ملی مدیریت سرطان" به دعوت نایب رییس كمیته و با حضور اینجانب هر سه تا چهار ماه تشكیل شود». منبع: مین فود 1398/04/08 14:10:19 5.0 از 5 4488 تگهای خبر: برنامه , بیمار , بیماری , پزشك این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم دلایل نابینایی چیست؟ به علاوه فیلم ویتامین C کلید سلامت مغز در دوران پیری تغذیه نوزادان با تخم مرغ می تواند خطر آلرژی را کم کند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۱ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها مهلت مجدد ثبت نام آزمون های سمپاد و نمونه دولتی تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد قیمت دلار و یورو مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۵ دستورالعمل جدید نرخ های مصوب مکمل و شیرخشک ابلاغ گردید نوسان دمای بدن تهدیدی جدی برای ارگان های حیاتی پربحث ترین ها آغاز نام نویسی کتاب های پایه های ورودی از امروز آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم ارزیابی حلال مکمل ها فقط محدود به ماده مؤثره نیست تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان جدیدترین ها آغاز نام نویسی کتاب های پایه های ورودی از امروز آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم ارزیابی حلال مکمل ها فقط محدود به ماده مؤثره نیست تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان هوش مصنوعی در علوم انسانی با دوره های کوتاه مدت شروع می شود دلایل نابینایی چیست؟ به علاوه فیلم ویتامین C کلید سلامت مغز در دوران پیری تغذیه نوزادان با تخم مرغ می تواند خطر آلرژی را کم کند صدور الکترونیک پروانه های غذایی شرایط نگهداری شیرخشک در انبارهای دارویی ابلاغ گردید تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی