مصرف قهوه سبب كاهش ریسك سنگ كیسه صفرا می شود محققان دانماركی پی بردند؛ مین فود: پژوهشگران دریافتند نوشیدن قهوه به كاهش ریسك مبتلاشدن به سنگ صفرا كمك می نماید. به گزارش مین فود به نقل از مهر، پژوهشگران دانشگاه كپنهاگ دانمارك اعلام می كنند مصرف زیاد قهوه سبب محافظت در مقابل بیماری كیسه صفرا می شود. پژوهشگران با مطالعه ۱۰۴، ۴۹۳ فرد دریافتند افرادی كه بیشتر از ۶ فنجان قهوه در روز می نوشیدند در مقایسه با افرادی كه قهوه نمی نوشیدند، ۲۳ درصد كمتر با احتمال ابتلاء به سنگ صفرا روبرو بودند. طبق نتایج این مطالعه، نوشیدن یك فنجان قهوه اضافی در روز با ۳ درصد كمتر خطر ابتلاء به سنگ صفرا مرتبط می باشد. همین طور افرادی كه دارای گونه های ژنتیكی خاص در رابطه با افزایش مصرف قهوه هستند نیز با خطر كمتر ابتلاء به سنگ صفرا مواجه بودند. پژوهشگران معتقدند كه چندین مكانیسم به دنبال مصرف قهوه منجر به پیش گیری از تشكیل سنگ صفرا می شود كه باید موردمطالعه بیشتر قرار گیرد. منبع: مین فود 1398/06/21 20:36:22 5.0 از 5 5108 تگهای خبر: بیمار , بیماری , قهوه این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی