وعده غذایی شب به قلب زنان صدمه می رساند محققان پی بردند؛ مین فود: مطالعه جدید نشان داده است شام دیروقت و سنگین اصلا به نفع سلامت قلب زنان نیست. به گزارش مین فود به نقل از مهر، محققان دانشگاه كلمبیا نیویورك دریافتند كسانی كه بیشترین كالری دریافتی شان را در زمان شب مصرف می كنند با ریسك بالاتر بیماری قلبی روبرو هستند. «اولینا گریور»، عضو تیم تحقیق، در اینباره می گوید: «شیوه عملكرد متابولیسم، ریتم شبانه روزی بدن، و چرخه عملكرد كورتیزول/انسولین، در ساعات شب از وعده های عذایی سنگین پشتیبانی نمی كند.» وی در ادامه می افزاید: «بدن ما معنای هضم در ساعات پایانی روز را درك نمی كند، و ما هم فعالیت و تحرك كمتری در شب داریم، از اینرو كالری مصرفی ما در شب به صورت انرژی مصرف نمی گردد.» این مطالعه شامل ۱۱۲ زن با میانگین سنی ۳۳ سال بود كه سلامت قلب شان در ابتدای مطالعه و یك سال پس از شروع مطالعه ارزیابی شد. زنان هر آنچه كه در هفته اول شروع مطالعه و یك هفته در ۱۲ ماه بعد خورده بودند را گزارش كردند. به گفته محققان، اغلب زنان پس از ساعت ۶ عصر غذا خورده بودند اما آنهایی كه سهم بیشتر كالری مصرفی روزانه شان در زمان شب بود دارای سلامت قلبی ضعیفی بودند. در حقیقت به ازای هر ۱ درصد افزایش كالری مصرفی پس از ساعت ۶ عصر، سلامت قلب هم نزول می یابد. محققان مشاهده نمودند خانمهایی كه بیشتر كالری مصرفی روزانه شان را شب هنگام دریافت می كردند دارای فشارخون بالاتر، شاخص توده بدنی بیشتر و كنترل ضعیف تر قندخون بودند. محققان تاكید می كنند شیوه های سبك زندگی می تواند بر جلوگیری از بیماری قلبی تأثیر داشته باشد و تغییر زمان غذاخوردن می تواند راهكاری ساده و قابل اصلاح در كاهش ریسك بیماری قلبی باشد. 1398/09/04 23:31:53 5.0 از 5 4672 تگهای خبر: بیمار , بیماری , زندگی , سلامت این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۴ بعلاوه ۵ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی