نوشیدن قهوه سبب افزایش طول عمر می شود محققان چینی می گویند؛ مین فود: نتایج یک پژوهش جدید نشان میدهد که فواید بالقوه قهوه برای سلامتی، حتی اگر مقداری شکر به آن اضافه شود، همچنان باقی است. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از مدیسن نت، برمبنای داده های به دست آمده از بیش از ۱۷۱ هزار شرکت کننده بریتانیایی فاقد بیماری قلبی یا سرطان، افرادی که هر مقدار قهوه شیرین نشده می نوشند، ۱۶ تا ۲۱ درصد کمتر از افرادی که قهوه مصرف نمی کنند، با مرگ سریع روبرو هستند. محققان دانشگاه پزشکی جنوبی در گوانگژو چین دریافتند حتی افرادی که قهوه خودرا با شکر مصرف می کنند، فوایدی برای سلامتی شأن وجود دارد. بر اساس یافته های بدست آمده، مصرف کنندگان قهوه شیرین که بطور متوسط ۱.۵ تا ۳.۵ فنجان در روز می نوشند، ۲۹ تا ۳۱ درصد کمتر در ضمن هفت سال پیگیری نسبت به افرادی که قهوه نمی نوشند، در معرض خطر مرگ قرار دارند. شرکت کنندگان بطور متوسط به مدت هفت سال تحت نظر بودند تا ببینند آیا نوشیدن قهوه بر خطر کلی مرگ و همین طور خطر مرگ ناشی از سرطان یا بیماری قلبی تأثیر می گذارد یا خیر. محققان دریافتند که قهوه شیرین نشده خطر مرگ شرکت کنندگان را بدون توجه به مقدار مصرف آنها می کاهد، و قهوه شیرین حداکثر فایده را در صورت مصرف حدود ۲.۵ تا ۳.۵ فنجان در روز دارد. قهوه شیرین تا آن زمان که فرد کمتر از ۴ فنجان در روز بنوشد، مفید می باشد. افرادی که بیش از ۴.۵ فنجان قهوه شیرین در روز می نوشند، اندکی خطر مرگ سریع در آنها افزایش می یابد. محققان دریافتند قهوه شیرین یا تلخ، همیشه خطر مرگ ناشی از علل خاص مانند سرطان یا بیماری قلبی را کم می کند. نظریه های مختلفی در مورد خواص قهوه وجود دارد. به گفته پژوهشگران، قهوه حاوی نزدیک به ۱۰۰۰ ترکیب گیاهی است که بیشتر آنها هنوز مورد مطالعه قرار نگرفته است. قهوه مواد مغذی مانند ویتامین های B، پتاسیم و ریبوفلاوین را که برای سلامتی ضروری هستند، تامین می کند. همچنین ثابت شده است که قهوه هوشیاری، حافظه و عملکرد ذهنی را بهبود می بخشد. قهوه حاوی اسیدهای کلروژنیک است که اثر ضد انعقادی در خون دارد. از اینرو بطور بالقوه می تواند از حملات قلبی یا سکته مغزی ناشی از لخته خون پیشگیری کند. منبع: minfood.ir 1401/03/21 10:29:58 5.0 از 5 774 تگهای خبر: بیمار , بیماری , پزشك , سرطان این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۲ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی