۶ گروه خوراکی که ریسک بیماری قلبی را کاهش می دهند توصیه محققان؛ به گزارش مین فود، خوردن بیشتر انواع میوه ها، سبزیجات، حبوبات، آجیل، ماهی و محصولات لبنی پرچرب امکان دارد به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کنند. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از هلث لاین، گزارش جدید محققان دانشگاه مک مستر کانادا نشان داده است که اگر به اندازه کافی از شش غذای کلیدی مصرف نکنید، امکان دارد در معرض خطر بیماری های قلبی عروقی قرار گیرید. محققان دریافتند که مصرف میوه های کامل، سبزیجات، حبوبات، آجیل، ماهی و محصولات لبنی پرچرب، کلید کاهش خطر ابتلاء به بیماری های قلبی عروقی همچون حملات قلبی و سکته است. محققان مصرف این ۶ گروه مواد خوراکی را به شرح ذیل سفارش می کنند: • ۲-۳ وعده در روز، میوه • ۲-۳ وعده در روز، سبزیجات • روزانه ۱ وعده، آجیل • روزانه ۲ وعده، لبنیات • ۳-۴ وعده در هفته، حبوبات • ۲-۳ وعده در هفته، ماهی جایگزین های احتمالی شامل غلات کامل یک وعده در روز و گوشت قرمز یا مرغ فرآوری نشده یک وعده در روز است. محققان مصرف درست لبنیات پرچرب را به شرح زیر اعلام می کنند: • ۲ برش پنیر، یا • ۱ فنجان شیر یا ماست، یا • مقداری پنیر مکعبی به اندازه کف دست منبع: minfood.ir 1402/04/23 19:21:51 5.0 از 5 634 تگهای خبر: بیمار , بیماری , خوراكی , سبزیجات این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۵ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی