مصرف بیشتر میوه و سبزیجات با بیماری آسم مقابله می كند محققان فرانسوی می گویند؛ مین فود: طبق نتایج یك مطالعه جدید، رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزیجات و غلات كامل به كاهش علائم آسم كمك می نماید. به گزارش مین فود به نقل از مهر، محققان دانشگاه پاریس عنوان می كنند افراد مبتلا به آسم می توانند با مصرف بیشتر میوه، سبزیجات و غلات كامل به كاهش علائم بیماری خود همچون دشواری در نفس كشیدن، درد سینه و سرفه كردن كمك كنند. از سوی دیگر، كسانی كه رژیم غذایی ناسالم حاوی مصرف زیاد گوشت، نمك و مواد قندی دارند، احیانا به سختی علائم بیماری شان تسكین می یابد. «رونالد آندریاناسولو»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «رژیم غذایی سالم عمدتاً حاوی مصرف بالا میوه، سبزیجات و فیبر است. این نوع رژیم غذایی دارای خواص آنتی اكسیدانی و ضدالتهابی است و عناصر موجود در یك رژیم غذایی سالم احیانا به كاهش علائم كمك می نماید.» وی در ادامه می افزاید: «رژیم غذایی كمتر سلامت، شامل مصرف بالا گوشت، نمك و مواد قندی است و این عناصر دارای قابلیت های التهاب زا هستند كه احیانا به تشدید علائم آسم منجر می شوند.» این نتایج نشان داده است در مورد مردان و زنان مبتلا به آسم كه از رژیم غذایی سالم پیروی می كنند احتمال كاهش علائم بیماری به ترتیب ۶۰ و ۲۷ درصد كاسته می شود. در این تحقیق، محققان داده های ۳۴، ۷۷۶ نفر را بررسی كردند. در مجموع مردانی كه رژیم غذایی سالم تری داشتند ۳۰ درصد با كاهش احتمال تجربه علائم آسم مواجه بودند، در صورتی كه زنان دارای رژیم غذایی سالم تر، شاهد كاهش علائم بیماری شان تا ۲۰ درصد بودند. 1397/04/30 20:35:56 5.0 از 5 4741 تگهای خبر: بیمار , بیماری , رژیم غذایی , غذا این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۴ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی