مصرف نوشابه و آبمیوه باعث بالا رفتن خطر مرگ زودهنگام می شود نتایج پژوهش های محققان؛ به گزارش مین فود محققان دریافتند علاوه بر نوشابه های شیرین، مصرف مداوم آبمیوه ها هم باعث كوتاه شدن طول عمر می شوند. به گزارش مین فود به نقل از مهر، «جین ولش»، سرپرست تیم تحقیق از دانشكده پزشكی دانشگاه ای موری آمریكا، در اینباره می گوید: «افراد بزرگسالی كه زیاد نوشابه های شیرین كه شامل آبمیوه ها و نوشابه های گازدار است، می نوشند، در معرض خطر مرگ زودهنگام قرار دارند.» در این مطالعه، محققان داده های مربوط به ۱۳، ۴۴۰ زن و مرد با میانگین سنی ۶۴ سال را از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ بررسی كردند. در میان این شركت كنندگان، ۷۱ درصد چاق بوده یا اضافه وزن داشتند. از شركت كنندگان در مورد میزان نوشابه های شیرین پرسیده شد. در طول مدت ۶ سال، ۱، ۱۶۸ شركت كننده جان شأن را از دست دادند. محققان دریافتند افرادی كه بیشتر نوشابه های حاوی قند مصرف كرده بودند بیشتر با احتمال مرگ مواجه بودند. به قول محققان، مصرف هر ۳۴۰ میلی لیتر نوشابه قندی اضافی، ریسك مرگ را بیشتر هم می كند. شواهد همینطور نشان داده است مصرف نوشابه های حاوی قند با بالا رفتن خطر ابتلاء به دیابت، بیماری قلبی و چاقی هم مرتبط می باشد. 1398/03/02 13:11:22 5.0 از 5 4482 تگهای خبر: آب , اضافه وزن , بیمار , بیماری این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ابتلای ۴۰ درصد از مردم ایران به بیماری کبد چرب به همراه فیلم نظام ارجاع موجب کاهش هزینه کرد از جیب بیمار می شود به همراه فیلم کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۲ دوستان مین فود آموزشگاه خیاطی انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها ابتلای ۴۰ درصد از مردم ایران به بیماری کبد چرب به همراه فیلم نظام ارجاع موجب کاهش هزینه کرد از جیب بیمار می شود به همراه فیلم کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد جدیدترین ها ابتلای ۴۰ درصد از مردم ایران به بیماری کبد چرب به همراه فیلم نظام ارجاع موجب کاهش هزینه کرد از جیب بیمار می شود به همراه فیلم کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی