رژیم غذایی گیاهی ریسك بیماری قلبی را می كاهد مطالعات نشان می دهد؛ مین فود: مطالعه جدید نشان میدهد مصرف بیشتر اسیدآمینه گوگرد با ریسك بیشتر بروز بیماری كاردیومتابولیك مرتبط می باشد. به گزارش مین فود به نقل از مهر، بگفته پژوهشگران، رژیم غذایی حاوی میزان بالا پروتئین نظیر گوشت، لبنیات، سویا و مغزیجات آجیلی معمولاً حاوی مقادیر زیاد اسیدآمینه گوگرد هستند كه برای سلامت قلب مضر است. محققان معتقدند رژیم غذایی مبتنی بر گیاهان راهكار كاهش ریسك بیماری قلبی است. اسیدآمینه ها بلوك های ساختاری پروتئین ها هستند. زیرگروه آنها موسوم به اسیدآمینه های گوگرد نظیر متیونین و سیستئین، نقش های گوناگونی در متابولیسم و سلامت دارند. «شن دانگ»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، در این زمینه می گوید: «گوشت ها و سایر مواد خوراكی پُرپروتئین معمولاً حاوی مقادیر بالاتر اسیدآمینه گوگرد هستند. افرادی كه بیشتر محصولات گیاهی نظیر میوه و سبزیجات مصرف می كنند مقادیر كمتری اسیدآمینه گوگرد می خورند.» محققان این مطالعه، در مطالعه قبلی خود در سال ۲۰۱۸ دریافتند بهبود طول عمر و سلامت با رژیم غذایی دارای محدودیت دریافت اسیدآمینه گوگرد مرتبط می باشد. طبق نتایج مطالعه، محدودیت مصرف متیونین با تأخیر در روند پیری و افزایش طول عمر سلول های انسانی مرتبط می باشد. در مطالعه اخیر، تیم تحقیق رژیم غذایی و نشانگرهای خونی بیشتر از ۱۱ هزار شركت كننده را بررسی كردند و دریافتند شركت كنندگانی كه مواد خوراكی حاوی مقادیر كمتر اسیدآمینه های گوگرد را مصرف كرده بودند با كاهش ریسك بیماری كاردیو متابولیك روبرو بودند. بیماری های كاردیومتابولیك مجموعه علائمی هستند كه خطر بیماری قلبی، ابتلاء به دیابت و سكته را بیشتر می كند. 1398/11/28 13:42:19 5.0 از 5 4841 تگهای خبر: بیمار , بیماری , خوراكی , رژیم غذایی این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۲ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی