ارتباط حذف وعده صبحانه و از دست دادن مواد مغذی بدن مطالعات نشان می دهد؛ به گزارش مین فود یک مطالعه جدید نشان داده است بزرگسالانی که صبحانه را حذف می کنند، مواد مغذی اصلی را که بیشتر در مواد غذایی تشکیل دهنده وعده های بامداد وجود دارد، از دست خواهند داد. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از مدیکال اکسپرس، تجزیه و تحلیل داده ها در مورد بیشتر از ۳۰ هزار بزرگسال آمریکایی نشان داد که حذف صبحانه به معنای از دست دادن کلسیم موجود در شیر، ویتامین C موجود در میوه و فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در غلات غنی شده است. «کریستوفر تیلور»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه ایالتی اوهایو، در اینباره می گوید: «آنچه که ما مشاهده می نماییم این است که اگر غذاهایی که معمولا در وعده صبحانه مصرف می شوند را نمی خورید، معمولا علاقه ای به مصرف آنها در ادامه روز هم ندارید.» این مطالعه شامل ۳۰۸۸۹ بزرگسال ۱۹ ساله و بالاتر بود که بین سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۱۶ در نظرسنجی شرکت کرده بودند. محققان داده های حاصل از رژیم های غذایی ۲۴ ساعته شرکت کنندگان را تجزیه و تحلیل کردند. نتایج نشان داد افرادی که صبحانه شأن را حذف کرده بودند ویتامین ها و مواد معدنی کمتری را نسبت به افرادی که صبحانه می خوردند، دریافت کرده اند. این اختلاف برای فولات، کلسیم، آهن و ویتامین های A، B۱، B۲، B۳، C و D بیشتر مشخص بود. به گفته تیلور: «میان وعده در واقع کمک به دریافت کالری یک وعده غذایی برای افرادی است که صبحانه را حذف می کنند. افرادی که صبحانه می خورند، کالری بیشتری نسبت به افرادی که صبحانه نمی خورند مصرف می کنند، اما وعده ناهار، شام و میان وعده برای افرادی که صبحانه را حذف کرده اند بسیار بیشتر بوده و از کیفیت پایین تری برخوردار می باشد.» منبع: minfood.ir 1400/03/27 11:28:13 5.0 از 5 997 تگهای خبر: شیر , غذا , كالری , كیفیت این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ابداع آزمایشی جدید برای پیشبینی بیماری تحلیل عضلات محصولات اصلاح ژنتیکی در چه صورت حلال خواهند بود چرا در میانسالی با کم خوری چاق تر می شویم ویتامین C کلید سلامت مغز در دوران پیری نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۲ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی