مصرف زیاد میوه و سبزیجات طول عمر را 8 ماه بالا می برد پژوهشگران می گویند؛ طبق نتایج یک تحقیق، کاهش مصرف گوشت قرمز و فرآوری شده و مصرف بیشتر میوه و سبزیجات می تواند میانگین طول عمر افراد را تا ۸ ماه افزایش دهد. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از دیلی میل، محققان دانشگاه ایلینوی شیکاگو همینطور دریافتند این روند باعث کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی، سکته مغزی و سرطان هم می شود. متخصصان معتقدند افزایش فعالیت فیزیکی از راه دوچرخه سواری یا پیاده روی به جای رانندگی، بسیار برای سلامت مفید می باشد. به گفته محققان روزانه حداقل ۵ وعده انواع میوه و سبزیجات مصرف کنید. تمام انواع میوه ها و سبزیجات تازه، منجمد، خشک شده و کنسروشده در این شمارش در نظر گرفته می شوند. منبع: مین فود 1400/07/28 10:03:48 5.0 از 5 1178 تگهای خبر: بیمار , بیماری , سبزیجات , سرطان این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۴ بعلاوه ۵ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی