مصرف روزانه انگور به افزایش طول عمر کمک می کند محققان می گویند؛ مین فود: مطالعات اخیر انتشار یافته نشان میدهد که مصرف انگور ممکنست تاثیر مثبتی بر سلامت و طول عمر داشته باشد. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از هلث لاین، افزودن انگور بیشتر به یک رژیم غذایی غربی پرچرب می تواند خطر ابتلاء به بیماری کبد چرب را کاهش داده و طول عمر را افزایش دهد. شواهد رو به رشد از اثرات مثبت پیروی از رژیم غذایی مشتق از منابع غذایی کامل، همچون میوه ها، سبزیجات و سایر غذاهای غیرفرآوری شده حمایت می کند. مجموعه ای از مطالعات جدید نشان میدهد که مصرف انگور ممکنست تأثیر قابل توجهی بر سلامت و مرگ و میر داشته باشد، خصوصاً زمانی که به رژیم غذایی غربی پرچرب اضافه شود. این تحقیق نشان میدهد که افزودن حدود ۲ فنجان انگور در روز به رژیم غذایی غربی پرچرب منجر به کاهش بیماری کبد چرب و طول عمر بیشتر در موش ها می شود. بیماری کبد چرب می تواند منجر به سیروز کبدی و در نهایت سرطان کبد شود. باتوجه به یافته های مطالعه، انگور در سفره ممکنست نقش مهمی در کاهش بروز بیماری کبد چرب و عوارض کُشنده آن داشته باشد. «جان پزوتو»، رییس و استاد داروسازی کالج داروسازی و علوم بهداشتی دانشگاه نیوانگلند غربی، اظهار داشت: «تحقیقات نشان میدهد که چگونه خوردن انگور می تواند به جبران تعدادی از اثرات رژیم غذایی غربی پرچرب کمک نماید.» پزوتو در ادامه اضافه کرد: «اول اینکه، طول عمر بیشتر می شود، که نشان دهنده یک پاسخ کلی در سراسر بدن است. در مرحله بعد، سیستم دفاعی آنتی اکسیدانی بدن تقویت می شود. علاوه بر این، از کبد چرب که طبق برآوردها ۲۵ درصد از جمعیت را تحت تأثیر قرار می دهد و منجر به نتایج بد سلامتی می شود، پیشگیری شده یا به تأخیر می اندازد.» وی اظهار داشت: «مکانیسم هایی که نشان داده ایم با واسطه انگور انجام می شوند، می توانند برای ارتقای سلامتی، صرف نظر از رژیم غذایی، تعمیم داده شوند.» منبع: minfood.ir 1401/05/25 10:13:01 5.0 از 5 684 تگهای خبر: آنتی اكسیدان , بهداشت , بیمار , بیماری این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی