کاهش مصرف گوشت از نرخ مبتلا شدن به دیابت می کاهد یافته محققان اسكاتلندی؛ به گزارش مین فود، یک پروژه شبیه سازی بین المللی جدید نشان داده است با کاهش ۳۰ درصدی مصرف گوشت فرآوری شده میتوان از بیشتر از ۳۵۰۰۰۰ مورد دیابت در ایالات متحده طی ۱۰ سال جلوگیری کرد. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از مدیسن نت، همینطور این مطالعه نشان داد با کاهش این میزان مصرف میتوان ۹۲۵۰۰ مورد بیماری قلبی و ۵۳۳۰۰ مورد سرطان روده بزرگ را هم از بین ببرد. این میزان حدود ۱۰ برش بی کن در هفته است. بر اساس مطالعه جدید محققان دانشگاه ادینبورگ در اسکاتلند و دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل، اگر افراد مصرف گوشت قرمز را ۳۰ درصد به صورت همزمان کاهش دهند، فواید سلامتی آنها حتی بیشتر خواهد بود. «لیندزی جاکس»، یکی از نویسندگان این پژوهش از دانشگاه ادینبورگ، اظهار داشت: «کاهش مصرف گوشت توسط سازمان های ملی و بین المللی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سفارش شده است.» او در بیانیه خبری دانشگاه اضافه کرد: «تحقیق ما نشان داده است که این تغییرات در رژیم های غذایی می تواند مزایای سلامتی قابل توجهی داشته باشد، و ازاین رو این روند یک فرآیند بُرد-بُرد واضح برای مردم و سیاره زمین است». این مطالعه تخمین زد که کاهش ۳۰ درصدی در مصرف گوشت قرمز به تنهایی می تواند از بیشتر از ۷۳۲۰۰۰ مورد دیابت، ۲۹۱۵۰۰ مورد بیماری قلبی و ۳۲۲۰۰ مورد سرطان روده پیشگیری کند. برای این مطالعه، آنها از داده های یک نظرسنجی بهداشتی دولت ایالات متحده برای شبیه سازی اثرات سلامتی ناشی از کاهش مصرف گوشت استفاده کردند. محققان خاطرنشان کردند که مطالعات دیگر سطوح بالای مصرف گوشت های فرآوری شده در رژیم غذایی را با بیماری های مزمن مرتبط دانسته اند، اما تعداد کمی از آنها تاثیر آنرا بر چندین پیامد سلامتی بررسی نموده اند. منبع: minfood.ir 1403/05/04 13:36:19 5.0 از 5 697 تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیماری , رژیم غذایی این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۲ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی