تاثیر رژیم غذایی بر ریسك مبتلا شدن به سرطان سینه تحقیق جدید نشان می دهد؛ مین فود: تحقیقات جدید نشان داده است غده سینه هم همانند روده انسان، دارای میكروبیوم های است كه تحت تاثیر رژیم غذایی هستند. به گزارش مین فود به نقل از مهر، با وجودیكه این یافته ها مقدماتی هستند اما دانشمندان امیدوارند روزی باعث بهبود درمان و پیشگیری سرطان سینه شوند. «كاترین كوك»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه ویك فورست كارولینای شمالی، در این باره می گوید: «امكان تغییر در میكروبیوم سینه با استفاده از رژیم غذایی می تواند شیوه جدیدی را برای پیشگیری از سرطان سینه یا حداقل كاهش این ریسك عرضه نماید.» در این مطالعه، محققان میمون های ماده را به مدت ۲.۵ سال با رژیم غذایی غربی پرچرب یا رژیم غذایی مدیترانه ای گیاهی تغذیه كردند. آنها اذعان كردند كه این مدت حدودا معادل هشت سال در انسان است. محققان دریافتند میمون های كه با رژیم غذایی مدیترانه ای تغذیه شده بودند در مقایسه با میمون های دارای رژیم غذایی غربی، دارای تركیب متفاوتی از باكتری ها در بافت سینه شان بودند و «لاكتوباسیلوس» غده پستان آنان حدودا ۱۰ برابر بیشتر بود. برخی شواهد نشان می دهند وجود باكتری لاكتوباسیلوس می تواند مانع از رشد تومور سرطان سینه شود. میمون های دارای رژیم غذایی مدیترانه ای هم دارای اسید صفراوی بیشتری در متابولیت های بافت سینه شان بودند كه از نظر محققان می تواند خطر سرطان سینه را كم كند. رژیم غذایی مدیترانه ای بر مصرف مواد خوراكی گیاهی نظیر میوه و سبزیجات، غلات كامل، حبوبات و مغزیجات آجیلی تاكید دارد. همینطور مصرف گوشت قرمز و لبنیات در آن كمتر است. به گفته محققان، فهم تاثیر رژیم غذایی بر میكروبیوم ها می تواند برای حفاظت از زنان در مقابل سرطان سینه استفاده گردد. 1397/07/26 18:38:01 5.0 از 5 4801 تگهای خبر: تغذیه , خوراكی , درمان , رژیم غذایی این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد تفاوت کبد چرب و هپاتیت چیست؟ به علاوه فیلم نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۲ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی