مشهد میزبان نخستین همایش بین المللی فرآورده های حلال

مشهد میزبان نخستین همایش بین المللی فرآورده های حلال مین فود: نخستین همایش بین المللی فرآورده های حلال، از ۲۲ تا ۲۴ آذر ۹۶ در مشهد مقدس برگزار می گردد.



به گزارش مین فود به نقل از مهر، محمدرضا صابری دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی فرآورده های حلال با بیان این خبر، اظهار داشت: محورهای این همایش شامل شریعت و فرآورده های حلال، پژوهش، فناوری و فرآورده های حلال و اقتصاد فرآورده های حلال است.
وی اضافه كرد: در این همایش به خصوصیت و معیار غذای حلال، اشتراك و افتراق ادیان در معیار حلال، معیار حلیت گوشت و فرآورده های آن، قواعد فقهی مرتبط با فرآورده های حلال و مسائل مستحدثه در این فرآورده ها پرداخته خواهد شد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكی مشهد، ادامه داد: همینطور مسائلی همانند روش های نوین در تولید فرآورده های حلال و تشخیص سریع اجزای حرام و آثار فرآورده های حلال بر سلامت جسم و روان در این همایش بررسی خواهد شد.
صابری اظهار داشت: در مورد اقتصاد فرآورده های حلال هم ضوابط و مقررات تولید، عرضه، صادرات و واردات، شیوه های برندسازی، زنجیره تامین، فرهنگ سازی مصرف فرآورده های حلال و اقتصاد مقاومتی بررسی می گردد.

1396/10/01
14:35:06
5.0 از 5
4519
تگهای خبر: غذا
این مطلب مین فود مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
مین فود - رژیم غذایی minfood

اطلاعات



مین فود

مین فود یا غذای کمتر: رژیم غذایی

تماس با ما

روشهای تماس با مین فود از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی است
minfood.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مین فود محفوظ است