آب گوجه فرنگی ریسك بیماری های قلبی را می كاهد محققان ژاپنی می گویند؛ مین فود: پژوهشگران دریافتند نوشیدن آب گوجه فرنگی بدون نمك می تواند میزان فشارخون و كلسترول را در افراد در معرض ریسك بالا بیماری قلبی-عروقی كم كند. به گزارش مین فود به نقل از مهر، در این مطالعه پژوهشگران دانشگاه توكیو ژاپن حدود ۵۰۰ شركت كننده را مورد بررسی قرار دادند. آنها دریافتند ۹۴ نفر از افرادی كه آب گوجه فرنگی بدون نمك مصرف كرده بودند شاهد كاهش قابل توجه میزان فشارخون شان بودند. آنها مشاهد كردند پس از مصرف اب گوجه فرنگی، فشارخون سیستولیك (عدد بالا) از ۱۴۱.۲ به ۱۳.۷ و فشارخون دیاستولیك (عدد پایینی) از ۸۳.۳ به ۸۰.۹ كم شد. همین طور نتایج نشان داد میزان كلسترول بد LDL در ۱۲۵ شركت كننده از میانگین ۱۵۵ به 149.9 mg/dL كم شد. بگفته پژوهشگران، این تاثیرات سودمند در میان زنان و مردان و برای گروه های سنی مختلف یكسان بود. 1398/04/05 01:31:49 5.0 از 5 5190 تگهای خبر: آب , بیمار , بیماری , كلسترول این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۴ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی