روغن ماهی به پیش گیری از حمله قلبی كمك می نماید مطالعات نشان می دهد؛ مین فود: طبق نتایج یك مطالعه جدید، ویتامین D و اُمگا3 (روغن ماهی) در پیش گیری از مرگ ناشی از سرطان و حملات قلبی مفید هستند. به گزارش مین فود به نقل از مهر، «جوآن مانسون»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه هاروارد، در این زمینه می گوید: «یافته ها بیان كننده توازن پیچیده ای از فواید و مضرات مكمل ها هستند كه نیاز به تحقیقات بیشتر برای تعیین تاثیرات آنها وجود دارد.» در این مطالعه حدود ۲۶ هزار مرد و زن شركت داشتند. پس از بیشتر از ۵ سال مطالعه و درمان، نتایج جالب بود. به عنوان مثال مشخص شد درحالیكه اسیدهای چرب اُمگا۳ (روغن ماهی) تنها سبب كاهش اندك بروز برخی مشكلات قلبی عروقی می شود، اما با كاهش چشم گیر حملات قلبی مرتبط هستند. همچنین مشخص شد مكمل ویتامین D با كاهش قابل توجه وقایع قلبی عروقی یا سرطان همراه نیست اما با كاهش چشم گیر مرگ ناشی از سرطان مرتبط می باشد. منبع: مین فود 1398/07/16 20:52:01 5.0 از 5 5473 تگهای خبر: درمان , سرطان , ویتامین این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تفاوت کبد چرب و هپاتیت چیست؟ به علاوه فیلم دستور جمع آوری پودرهای وزن دهی رویال صادر شد از کاهش اثربخشی تا بروز عوارض جدی داروهای تاریخ مصرف گذشته تولید داخلی داروی حیاتی اس ام ای ایران دومین تولیدکننده جهان شد به علاوه فیلم نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی