قهوه و چای سبز باعث افزایش طول عمر دیابتی ها می شود محققان ژاپنی پی بردند؛ به گزارش مین فود تحقیقات جدید نشان داده است افراد دیابتی كه چای سبز یا قهوه زیاد می نوشند كمتر با احتمال مرگ زودهنگام روبرو هستند. به گزارش مین فود به نقل از مهر، محققان دانشگاه کیوشو ژاپن دریافتند نوشیدن چهار فنجان یا بیشتر چای سبز همراه با دو فنجان قهوه در روز با کاهش ۶۳ درصدی ریسک مرگ در طول میانگین ۵ سال مرتبط بود. مصرف روزانه تنها یک فنجان قهوه یا چای سبز هم ریسک مرگ را ۱۲ تا ۱۵ درصد می کاهد. دکتر «یوجی کوموریتا»، سرپرست تیم تحقیق، در اینباره می گوید: «نوشیدنی های نظیر قهوه و چای سبز برای سلامت مفید هستند. ما نشان داده ایم که مصرف چای سبز و قهوه با کاهش مرگ و میر به هر علتی مرتبط می باشد و به نظر می آید اثر ترکیبی آن در افراد دیابتی بیشتر است.» به گفته کوموریتا، «مشخص نیست که چگونه این نوشیدنی ها به سلامت کمک می کنند. هر دو این نوشیدنی ها حاوی مواد مغذی کاهش دهنده التهاب هستند.» این مطالعه شامل ۵۰۰۰ فرد بزرگسال ژاپنی با میانگین سنی ۶۶ سال بود که مبتلا به دیابت بودند. این افراد حدود ۵ سال تحت نظر بودند. شرکت کنندگان پرسشنامه ای در مورد مواد خوراکی و نوشیدنی مصرفی تکمیل کردند. در طول این مدت بالغ بر ۳۰۰ نفر فوت کرده بودند. محققان دریافتند افرادی که چای سبز یا قهوه می نوشیدند کمتر در طول این مطالعه فوت کردند. منبع: minfood.ir 1399/08/09 14:02:39 5.0 از 5 2032 تگهای خبر: خوراكی , سلامت , قهوه , نوشیدنی این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ماهیچه ها خطر مبتلا شدن به دیابت را کم می کنند آن چه باید در رابطه با پرمصرف ترین مکمل ها بدانیم نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۲ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی