چرا گاهی مكالمه با اپراتور اورژانس زمانبر است؟

چرا گاهی مكالمه با اپراتور اورژانس زمانبر است؟ سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه نباید این نگرانی از جانب افراد وجود داشته باشد که فقط در صورت آخر مکالمه با دیسپچ و اپراتور اورژانس، اعزام آمبولانس صورت می گیرد اظهار داشت: در هر قسمت از مکالمه اگر اپراتور تشخیص دهد که نیاز است آمبولانس اعزام شود، این درخواست ارسال می شود.


مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا، در باره اینکه چرا در بعضی مواقع صحبت با اپراتور و دیسپچ اورژانس با مددجویان زمانبر است و آیا آمبولانس لزوما بعد از قطع ارتباط تلفنی به سمت مددجویان اعزام می شود یا خیر؟ اظهار داشت: هنگامی که یک مددجو با سازمان اوراژنس تماس میگیرد، افراد پاسخگو کارشناسان محترم پرستاری و پزشکان هستند.
وی افزود: از زمانی که تماس برقرار می شود، طبق یک الگوی تریاژ تلفنی، سوالات از افراد پرسیده خواهد شد. در هر قسمت از این پروتکل قسمت هایی وجود دارد که با عنایت به پاسخ های تماس گیرنده در خصوص وضعیت بحرانی بیمار، دستور اعزام آمبولانس اعلام خواهد شد.
خالدی اضافه کرد: از آن قسمت از مکالمه به بعد سوالاتی که از جانب نیروی دیسپچ اورژانس مطرح می شود فقط به جهت این است که کارشناسان پرستاری فرد تماس گیرنده را راهنمایی کنند که اقدامات کمک های اولیه را تا زمان رسیدن بیمار انجام دهند.
وی اظهار داشت: پس نباید این نگرانی از جانب افراد وجود داشته باشد که فقط در صورت آخر مکالمه با دیسپچ اورژانس، اعزام آمبولانس صورت می گیرد. در هر قسمت از مکالمه اگر اپراتور تشخیص دهد که نیاز است آمبولانس اعزام شود، این درخواست ارسال می شود که بعضاً در خیلی از موارد با عنایت به نوع بافت شهری و به جهت نگرانی در مورد دیر رسیدن به محل، یک موتورلانس را اعزام می نماییم و در همان زمان هم آمبولانس زمینی اعزام می شود.



1399/12/29
13:27:13
0.0 / 5
303
تگهای خبر: بیمار , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
مین فود - رژیم غذایی minfood

اطلاعات



مین فود

مین فود یا غذای کمتر: رژیم غذایی

تماس با ما

روشهای تماس با مین فود از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی است
minfood.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مین فود محفوظ است