قهوه برای حفظ سلامت كبد مفید می باشد پژوهش جدید نشان می دهد؛ مین فود: نتایج تحقیق جدید نشان داده است نوشیدن سه فنجان قهوه یا بیشتر در روز به كاهش مبتلا شدن به مشكلات جدی كبد كمك می نماید. به گزارش مین فود به نقل از مهر، محققان با بررسی ۲۶ ساله بیش از ۱۴ هزار آمریكایی دریافتند افرادی كه بیش از سه فنجان قهوه در روز مصرف می كردند ۲۱ درصد كمتر با احتمال بستری شدن در بیمارستان به خاطر بیماری های كبدی مواجه بودند. دكتر «ماریانا لازو»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه جان هاپكینز مریلند، در این باره می گوید: «قهوه نوشان كمتر در معرض خطر مبتلا شدن به بیماری های در رابطه با كبد هستند. همینطور یافته های ما از این نظریه حمایت می كند كه مصرف میزان كم و متوسط قهوه برای كبد مضر نیست.» به قول متخصصان و پزشكان، اینكه نوشیدن قهوه برای كبد خوب و مفید می باشد، یافته جدیدی نیست. چندین مطالعه بزرگ دیگر هم نشان داده اند كه نوشیدن قهوه با كاهش قابل توجه خطر مبتلا شدن به سیروز كبدی مرتبط می باشد. 1397/03/28 14:58:32 5.0 از 5 5762 تگهای خبر: بیماری , سلامت , قهوه این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی