مصرف متعادل كربوهیدرات ها باعث افزایش طول عمر می گردد محققان دریافتند؛ مین فود: نتایج یك مطالعه جدید نشان داده است رژیم غذایی حاوی میزان متعادل كربوهیدرات ها می تواند راهی برای طول عمر بیشتر باشد. به گزارش مین فود به نقل از مهر، محققان دانشگاه هاروارد در این مطالعه بیش از ۱۵ هزار نفر را در آمریكا به طورمیانگین به مدت ۲۵ سال تحت نظر داشتند و دریافتند رژیم های غذایی كم كربوهیدرات (كمتر از ۴۰ درصد كالری حاصل از كربوهیدرات ها) و رژیم های غذایی با كربوهیدرات بالا (بیش از ۷۰ درصد كالری) با افزایش ریسك مرگ زودهنگام مرتبط بودند. اما آنها دریافتند مصرف به اندازه و متعادل كربوهیدرات ها (۵۰ تا ۵۵ درصد كالری) با كمترین ریسك مرگ زودهنگام مرتبط می باشد. طبق برآورد محققان، از سن ۵۰ سال به بعد، افرادی كه رژیم غذایی با میزان متوسط كربوهیدرات را دارند ۳۳ سال دیگر هم زنده می مانند، كه این رقم ۴ سال طولانی تر از افراد دارای رژیم غذایی كم كربوهیدرات و یك سال طولانی تر از افراد دارای رژیم غذایی پُركربوهیدرات است. محققان همینطور داده های مربوط به بیش از ۴۳۲ هزار نفر از بیش از ۲۰ كشور دنیا را بررسی كردند و دریافتند افراد دارای رژیم غذایی حاوی میزان زیاد و كم كربوهیدرات در مقایسه با افراد دارای رژیم غذایی با میزان متوسط كربوهیدرات، میانگین سنی كوتاه تری داشتند. مهم ترین منابع كربوهیدرات ها شامل برنج قهوه ای، جو دوسر، آرد كامل گندم، حبوبات، مغزیجات آجیلی، میوه های نظیر سیب، موز و هندوانه، سبزیجاتی نظیر سیب زمینی، هویج، و چغندر هستند. 1397/06/01 15:45:20 5.0 از 5 5482 تگهای خبر: رژیم غذایی , غذا , كالری این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ابداع آزمایشی جدید برای پیشبینی بیماری تحلیل عضلات محصولات اصلاح ژنتیکی در چه صورت حلال خواهند بود چرا در میانسالی با کم خوری چاق تر می شویم ویتامین C کلید سلامت مغز در دوران پیری نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۳ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی