پنیر باعث افزایش كلسترول نمی گردد محققان ایرلندی می گویند؛ مین فود: محققان عنوان می كنند خوردن پنیر باعث افزایش كلسترول نمی گردد و حتی از سلامت قلب هم محافظت می كند. به گزارش مین فود به نقل از مهر، محققان دانشگاه دوبلین ایرلند با مطالعه مردان میانسال و دارای اضافه وزن دریافتند پنیر برای كلسترول بد نیست و حتی پنیر پرچرب می تواند از قلب محافظت كند. در جدیدترین مطالعه، محققان دریافته اند خوردن پنیر چدار پرچرب توسط افراد میانسال دارای اضافه وزن باعث كاهش بیشتر كلسترول در مقایسه با افرادی شد كه پنیر كم چرب یا كره خورده بودند. در طول این مطالعه، شركت كنندگان مقادیر قابل توجهی پنیر چدار پرچرب به مدت ۶ هفته متوالی مصرف كردند و محققان به این نتیجه رسیدند كه محتوای پنیر، یعنی نحوه ترتیب بندی پروتئین و كلسیم در پنیر چرب، آن را در مقایسه با سایر لبنیات گزینه بهتری برای كلسترول می كند. «اما فینی»، سرپرست تیم تحقیق، با مطالعه ۱۶۴ فرد ایرلندی دریافت كه شركت كنندگانی كه در رژیم غذایی شان پنیر چدار ایرلندی پرچرب گنجانده بودند، و تنها ۵۵ میلی لیتر شیر در روز مصرف می كردند دچار اضافه وزن نشدند. در مقابل، هم میزان كلسترول كل و هم میزان كلسترول بد شركت كنندگان كاهش یافته بود. 1397/06/21 19:51:20 5.0 از 5 4968 تگهای خبر: اضافه وزن , رژیم غذایی , سلامت , شیر این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی ابداع آزمایشی جدید برای پیشبینی بیماری تحلیل عضلات ماهیچه ها خطر مبتلا شدن به دیابت را کم می کنند آن چه باید در رابطه با پرمصرف ترین مکمل ها بدانیم نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی