تاثیر غذای تند بر زوال عقل مین فود: تحقیقات انجام شده روی برخی از مردم چین نشان داده است كه بین مصرف زیاد فلفل تند و خطر فزاینده مبتلاشدن به زوال عقل ارتباط وجود دارد. به گزارش مین فود به نقل از ایسنا، خیلی از مردم جهان برای طعم بخشیدن به مواد غذایی فلفل به آن اضافه می كنند اما آیا مصرف فلفل تند برای سلامت مفید می باشد یا خطراتی را متوجه فرد می كند؟ حالا، یافته های بدست آمده از بررسی روی جمعیت قابل توجهی از مردم چین از آن حكایت می كند كه مصرف مداومِ مقادیر زیادی از فلفل تند، روند زوال عقل را سرعت بخشیده و خطر مبتلاشدن به زوال عقل را بیشتر می كند. در این بررسی ۴۵۸۳ فرد بالای ۵۵ سال شركت داشتند. این تحقیق به سرپرستی «زومین شی» از دانشگاه قطر در دوحه انجام گرفت. پژوهشگران با اشاره به اینكه مطالعات پیشین حاكیست مصرف فلفل تند برای كاهش وزن و فشار خون مناسب می باشد، اظهار داشتند: در این بررسی تاثیرات مخرب مصرف فلفل بر قدرت شناختی بزرگسالان مورد تایید قرار گرفت. به گزارش مدیكال نیوز تودی، پژوهشگران دریافتند افرادی كه در طول روز بیشتر از ۵۰ گرم فلفل تند مصرف می كنند نسبت به افرادی كه كمتر از این میزان فلفل مصرف می كنند دو برابر بیشتر در معرض زوال شناختی قرار دارند. منبع: مین فود 1398/05/03 11:29:15 5.0 از 5 5299 تگهای خبر: سلامت , غذا , مواد غذایی این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی ابداع آزمایشی جدید برای پیشبینی بیماری تحلیل عضلات محصولات اصلاح ژنتیکی در چه صورت حلال خواهند بود ماهیچه ها خطر مبتلا شدن به دیابت را کم می کنند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی