رژیم غذایی گیاهی باعث كاهش فشارخون می شود مطالعه محققان بریتانیایی نشان می دهد؛ به گزارش مین فود بررسی ۷ رژیم غذایی گیاهی نشان داده است كه رژیم غذایی حاوی كمی گوشت با مقادیر زیاد سبزیجات بهترین روش برای حفظ سلامت قلب است. به گزارش مین فود به نقل از مهر، محققان دانشگاه وارویک بریتانیا عنوان می کنند تغییرات در رژیم غذایی و مصرف مواد گیاهی بیشتر در رژیم غذایی نظیر سبزیجات و غلات کامل، و کاهش مصرف گوشت و لبنیات، باعث کاهش فشارخون و حفظ سلامت قلب می شود. در این مطالعه دو گروه موردمقایسه قرار گرفتند: یک گروه رژیم غذایی گیاهی ویژه و گروه دیگر رژیم غذایی استاندارد دریافت نمودند. «فرانچسکو کاپوچیو»، سرپرست تیم تحقیق، در اینباره می گوید: «نتایج ما جالب بود. رژیم های غذایی که دارای میزان کمی پروتئین حیوانی بودند، در مقایسه با رژیم غذایی کاملاً گیاهی و فاقد هرگونه پروتئین گیاهی، تأثیر بیشتری بر کاهش فشارخون داشتند.» وی در ادامه می افزاید: «این نتیجه عجیب نیست چونکه رژیم غذایی گیاهی فاقد مواد مغذی مهم می باشد. وجود میزان کمی گوشت در رژیم غذایی مهم می باشد..» در حقیقت، نتایج نشان داده است که وجود میزان کمی پروتئین حیوانی به صورت ماهی یا تخم مرغ و لبنیات در رژیم غذایی به مراتب تأثیر بیشتری در کاهش فشارخون در مقایسه با رژیم غذایی کاملاً گیاهی دارد. 1399/06/04 19:03:51 5.0 از 5 2394 تگهای خبر: استاندارد , تخم مرغ , رژیم غذایی , سبزیجات این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط آیا رازیانه موجب افزایش شیرمادر می شود ابداع آزمایشی جدید برای پیشبینی بیماری تحلیل عضلات زوار اربعین برای نوشیدن آب منتظر تشنگی نباشند معرفی 100 فرآورده سنتی در سالجاری نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی