قهوه میزان بقاء مردان مبتلا به سرطان پروستات را زیاد می کند مطالعات نشان می دهد؛ به گزارش مین فود، برای بعضی از مردانی که با سرطان پروستات دست و پنجه نرم می کنند، نوشیدن قهوه امکان دارد نه تنها بهبودی سریع، بلکه بقای طولانی تری به همراه داشته باشد. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از هلث دی نیوز، تحقیقات هنوز در مراحل اولیه است، اما یک مطالعه جدید ارتباط بین ژنوتیپی که کافئین را سریع متابولیزه می کند و بقای طولانی تر از سرطان پروستات را به همراه دارد، نشان داده است. آن ژنوتیپ CYP۱A۲ AA نام دارد. تحقیقات گذشته در مورد قهوه و فواید بالقوه آن برای سلامتی، با آنتی اکسیدان هایی که امکان دارد بر التهاب تاثیر بگذارند، آنرا به مبحث جالبی تبدیل نموده است. این مطالعه جدید شامل داده های در ارتباط با موارد سرطان پروستات در بیشتر از ۵۷۰۰ مورد از هفت مطالعه است. محققان میزان مصرف قهوه را در افراد مورد بررسی قرار دادند. محققان دانشگاه تگزاس در هیوستون دریافتند مصرف زیاد قهوه با بقای طولانی تر سرطان پروستات در مردانی که دارای ژنوتیپ CYP۱A۲ AA بودند، مرتبط بود. محققان بر انجام تحقیقات بیشتر در این حوزه تاکید دارند. منبع: minfood.ir 1401/07/07 12:29:39 5.0 از 5 788 تگهای خبر: آنتی اكسیدان , سرطان , سلامت , قهوه این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی ماهیچه ها خطر مبتلا شدن به دیابت را کم می کنند آن چه باید در رابطه با پرمصرف ترین مکمل ها بدانیم ویتامین C کلید سلامت مغز در دوران پیری نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۱ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی