با رژیم غذایی دردهای مزمن را کاهش دهید به گزارش مین فود، پژوهش محققان استرالیایی نشان داد که اتخاذ یک رژیم غذایی سالم می تواند شدت درد مزمن را کم کند. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از رویترز، در یک مطالعه جدید، محققان دانشگاه استرالیای جنوبی به ارتباط مستقیم بین پیروی بیشتر از دستورالعمل های رژیم غذایی دولت فدرال استرالیا و سطوح پایین تر درد بدن بخصوص در بین زنان پی بردند. «سو وارد»، یکی از نویسندگان این مطالعه، اظهار داشت: «خوب غذا خوردن برای سلامتی و آرامش روان مفید می باشد. اما دانستن این که تغییرات ساده در رژیم غذایی شما می تواند درد مزمن را جبران کند، می تواند زندگی را تغییر دهد.» تحقیقات قبلی نشان داده است که بیشتر از ۳۰ درصد مردم جهان از درد مزمن رنج می برند و زنان و اشخاصی که دارای اضافه وزن یا چاق هستند بیشتر در معرض ابتلاء به این دردها هستند. مطالعه جدید نشان داد که مصرف بیشتر غذاهای اصلی- سبزیجات، میوه ها، غلات، گوشت بدون چربی و لبنیات- بدون درنظر گرفتن وزن فرد، درد مزمن را می کاهد. وارد اظهار داشت: «انتخاب های غذایی و کیفیت کلی رژیم غذایی فرد نه تنها فرد را سالم تر نگه می دارد، بلکه به کاهش سطح درد آنها هم کمک می نماید.» این مطالعه نشان داد که تاثیر رژیم غذایی سالم در کاهش درد مزمن برای زنان بیشتر از مردان بود. وارد اظهار داشت: «این امکان وجود دارد که خواص ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی گروههای غذایی اصلی سبب کاهش درد شود، اما تیم تحقیقاتی نمی تواند با قطعیت بگوید که آیا رژیم های غذایی باکیفیت پایین منجر به درد بیشتر می شود یا این که آیا درد منجر به رژیم غذایی ضعیف تر می شود.» 1403/09/27 12:15:19 5.0 از 5 530 تگهای خبر: آنتی اكسیدان , اضافه وزن , برند , چربی این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط غذای ناسالم عامل مرگ ۱ و پنج دهم میلیون نفر در جهان ناگفته هایی از ماندگاری شیرهای پاکتی اخطار متخصص تغذیه ماهیچه ها خطر مبتلا شدن به دیابت را کم می کنند چرا در میانسالی با کم خوری چاق تر می شویم نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۱ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی