تاثیر ویتامین D در پیشگیری از سرطان سینه یافته جدید مطالعاتی؛ مین فود: به قول محققان، رژیم غذایی سرشار از ویتامین D باعث كاهش خطر سرطان سینه می گردد. به گزارش مین فود به نقل از مهر، محققان دانشگاه كالیفرنیا دریافتند وجود میزان بالاتر ویتامین D با كاهش خطر سرطان سینه مرتبط می باشد. محققان در این مطالعه، داده های دو آزمایش بالینی متشكل از ۳۳۲۵ شركت كننده و یك مطالعه پیشرفته شامل ۱۷۱۳ شركت كننده را برای بررسی رابطه بین خطر سرطان سینه در زنان و غلظت ویتامین D موجود در خون بررسی كردند. تمامی زنان ۵۵ سال به بالا بودند. داده ها مربوط به سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۷ بود. شركت كنندگان در ابتدای مطالعه فاقد بیماری سرطان بودند و به طورمیانگین به مدت ۴ سال تحت نظر بودند. میزان ویتامین D خون این زنان در طول مدت مطالعه اندازه گیری شد. در طول مدت مطالعات، ۷۷ نمونه جدید مبتلا شدن به سرطان سینه تشخیص داده شد. «سدریك گارلند»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما دریافتیم شركت كنندگان دارای میزان ویتامین D بالاتر از ۶۰ ng/ml در خون شان در مقایسه با افراد دارای ویتامین D كمتر از ۲۰ ng/ml، یك پنجم كمتر در معرض مبتلا شدن به سرطان سینه بودند.» به گفته محققان، هرچقدر میزان ویتامین D خون بیشتر باشد، خطر سرطان سینه بیشتر كاسته می شود. 1397/04/09 22:14:48 5.0 از 5 5752 تگهای خبر: سرطان , غذا , ویتامین این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ابداع آزمایشی جدید برای پیشبینی بیماری تحلیل عضلات محصولات اصلاح ژنتیکی در چه صورت حلال خواهند بود چرا در میانسالی با کم خوری چاق تر می شویم ویتامین C کلید سلامت مغز در دوران پیری نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۴ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی