كاهش رژیم غذایی باعث افزایش طول عمر می شود محققان انگلیسی عنوان می كنند؛ به گزارش مین فود مطالعه جدید نشان داده است كاهش و ایجاد تعادل در رژیم غذایی می تواند به طول عمر بیشتر و زندگی بهتر منجر شود. به گزارش مین فود به نقل از مهر، محققان عنوان می كنند الگوی مصرف رژیم غذایی باید از اوایل زندگی تعیین شود تا وضعیت سلامت در سنین بالا بهبود یابد. محققان با آزمایش بر روی موش ها دریافتند موش های كه از اوایل زندگی آغاز به كاهش مصرف مواد غذایی كرده بودند و پیش از رسیدن به سالمندی كمتر می خوردند سالم تر بودند. محققان در پاسخ به این سؤال كه چه نماییم كه تا حدامكان در دوره سالمندی تناسب اندام بهتری داشته و سالم تر باشیم، تنها یك جواب می دهند: كم و سالم بخورید. محققان دانشگاه لندن در این مطالعه به بررسی موش ها برپایه رژیم غذایی شان پرداختند. آنها دریافتند موش های كه پس از رسیدن به بزرگسالی ۴۰ درصد كمتر غذا می خوردند در مقایسه با موش های كه هرچقدر می خواستند می خوردند زندگی سالم تر و طولانی تری در سنین پیری داشتند. محققان همینطور دریافتند كاهش مصرف غذا باید از همان اوایل زندگی صورت گیرد و باید تا انتهای عمر حفظ شود تا تاثیرات مثبت بر سلامت در سنین پیری داشته باشد. 1398/08/21 22:32:30 5.0 از 5 4541 تگهای خبر: رژیم غذایی , زندگی , سلامت , غذا این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی ابداع آزمایشی جدید برای پیشبینی بیماری تحلیل عضلات محصولات اصلاح ژنتیکی در چه صورت حلال خواهند بود ماهیچه ها خطر مبتلا شدن به دیابت را کم می کنند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۴ بعلاوه ۴ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی