مصرف سبزیجات پهن برگ سبز برای تقویت عضلات لازم است یافته محققان استرالیایی؛ مین فود: طبق تحقیقات جدید، مصرف روزانه فقط یک فنجان سبزیجات پهن برگ سبز می تواند عملکرد عضلات را تقویت کند. به گزارش مین فود به نقل از مهر به نقل از ساینس دیلی، مطالعه پژوهشگران دانشگاه ادیت کووان استرالیا نشان داد افرادی که رژیم غذایی غنی از نیترات دارند که عمدتا بوسیله مصرف سبزیجات بدست می آورند، عملکرد عضلانی اندام تحتانی شأن بطور قابل توجهی بهتر است. عملکرد ضعیف عضلات با خطر بیشتر زمین خوردن و شکستگی ارتباط دارد و بعنوان شاخص کلیدی سلامت عمومی و سلامتی در نظر گرفته می شود. محققان داده های ۳۷۵۹ استرالیایی را که در یک مطالعه ۱۲ ساله در مؤسسه دیابت قلب و دیابت ملبورن شرکت کرده بودند را مورد بررسی قرار دادند. آنها دریافتند کسانی که بیشترین میزان مصرف منظم نیترات را دارند، ۱۱ درصد قدرت اندام تحتانی قویتر از افرادی دارند که پایین ترین میزان مصرف نیترات را دارند. سرعت پیاده روی شأن نیز ۴ درصد بیشتر است. دکتر «مارک سیم»، سرپرست تیم تحقیق، در این زمینه می گوید: «مطالعه ما نشان داده است که رژیم غذایی حاوی سبزیجات مملو از نیترات بدون توجه به میزان فعالیت بدنی، سبب تقویت قدرت عضلات می شود.» وی در ادامه می افزاید: «با این وجود، برای بهینه سازی عملکرد عضلات، داشتن یک رژیم غذایی متعادل و غنی از سبزیجات پهن برگ سبز همراه با ورزش منظم، همچون تمرین با وزنه، ایده آل است.» عملکرد عضلات برای حفظ سلامت کلی بدن، خصوصاً قدرت استخوان در اواخر عمر، بسیار مهم است. این تحقیق نشان داد که سبزیجات غنی از نیترات، مانند کاهو، اسفناج، کلم پیچ و حتی چغندر، بیشترین فواید سلامتی را دارند. 1400/01/12 15:45:47 5.0 از 5 1625 تگهای خبر: رژیم غذایی , سبزیجات , سلامت , غذا این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی ابداع آزمایشی جدید برای پیشبینی بیماری تحلیل عضلات محصولات اصلاح ژنتیکی در چه صورت حلال خواهند بود ماهیچه ها خطر مبتلا شدن به دیابت را کم می کنند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۳ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی