سیر و پیاز خطر مبتلاشدن به سرطان سینه را كم می كنند مطالعات نشان می دهد؛ مین فود: نتایج تحقیقات نشان می دهد بانوانی كه زیاد سیر و پیاز مصرف می كنند كمتر در معرض مبتلاشدن به سرطان سینه قرار دارند. به گزارش مین فود به نقل از مهر، سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان در میان زنان است. پژوهشگران دانشگاه بافالو آمریكا دریافتند زنان رده سنی ۳۰ تا ۷۹ سال كه سیر و پیاز زیاد مصرف می كنند در مقایسه با بانوانی كه هیچ گاه چنین سبزیجاتی مصرف نمی كنند ۶۷ درصد كمتر با ریسك مبتلاشدن به سرطان سینه روبرو هستند. دانشمندان هنوز نحوه كاهش خطر سرطان سینه را بوسیله مصرف سیر و پیاز نمی دانند اما معتقدند آنها سرشار از تركیباتی هستند كه با سلول های تومور مقابله می كنند. طبق اعلام موسسه تحقیقات سرطان آمریكا، سیر و پیاز غنی از آنتی اكسیدان فلاوونوئید و اس-آلیل سیستئین حاوی گوگرد بوده كه هر دو دارای خواص ضدسرطانی هستند. به گفته پژوهشگران، با بروز جهش در DNA، سلول های نرمال سینه سرطانی می شوند. با وجودیكه بعضی از این جهش ها ارثی هستند، اما بیشتر تغییرات DNA در رابطه با سلول های سینه در طول زندگی ایجاد می شوند. از آنجائیكه هیچ شیوه قطعی و تضمین شده در پیش گیری از سرطان سینه وجود ندارد، اصلاح شاخصهای پرخطر می تواند گامی در جهت مسیر درست باشد. 1398/08/11 11:13:28 5.0 از 5 5061 تگهای خبر: آنتی اكسیدان , زندگی , سبزیجات , سرطان این مطلب مین فود مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط چرا در میانسالی با کم خوری چاق تر می شویم تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان ارتباط غذاهای منجمد با بروز مشکلات قلبی آیا مولتی ویتامین ها می توانند خطرناک باشند؟ نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۲ دوستان مین فود انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس خرید و فروش خودرو طراحی سایت فیش حج قیمت بیسیم پربیننده ترین ها تأکید شورای عالی آموزش و پرورش بر جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان آن چه باید درباره ی رفلاکس معده بدانیم هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد سامسونگ گلکسی S 27 پرو کاربران را ناامید کرد پربحث ترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند جدیدترین ها کلاژن برای سلامت استخوان زنان مفیدست حذف لبنیات چه بلایی سر بیماران کلیوی می آورد شروع عملیات اجرائی سه هزار پروژه ورزشی مدارس در استان تهران با طرح میدان همدلی شیرمادر از نوزاد در مقابل عفونت های تنفسی محافظت می کند نرمال سازی بمباران مراکز درمانی، تهدیدی برای همه کشورهاست سفارش های طب ایرانی برای تقویت شیرمادر و سلامت نوزاد ورود هوش مصنوعی به کتاب های درسی تغذیه پدر می تواند بر سلامت نوزاد تاثیر بگذارد زلزله مصر و کمک فناوری داده ها بعنوان یک ابزار دفاع فوری ابداع یک شیوه درمانی کم هزینه برای درمان پوسیدگی دندان خردسالان بدون سوراخ کردن تگها بیمار بهداشت بیماری آب پزشك برنامه رپورتاژ ایمنی